انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

با شروع سال تحصیلی و هفته جهانی کودک , که یک روز آن اختصاص به کودک و محیط زیست داشت , انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز , تصمیم گرفت هدیه ای به دانش آموزان تقدیم نماید.

بدین منظور پس از مشورت و رای نهایی هیات مدیره , برنامه هفتگی زیبایی از طرف انجمن و با همکاری اداره آموزش و پرورش اوز , تهیه و به تعداد 750 عدد تمام رنگی , با شعار های محیط زیستی , مابین دانش آموزان اول و دوم تمام مدارس اوز توزیع گردید.

هدف انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز از تهیه و توزیع این هدیه , آشنایی هر چه بیشتر کودکان با مسایل محیط زیستی و سالم نگه داشتن محیط زیست است که در این راستا , قطعا انجمن برنامه ای دراز مدت خواهد داشت که در صورت موافقت و همکاری آموزش و پرورش و معلم پرورشی هر مدرسه , در جنبه های عملی , همانند بازدید از محیط زیست اطراف اوز , بازدید از مکان های تاریخی و طبیعت گردی و همچنین آموزه های لازم جهت یادگیری کودکان برای ایجاد محیط زیست سالم , انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است مدارس و بخصوص دانش آموزان از هدیه انجمن بسیار استقبال نموده و خواستار تعامل بیشتر با انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز گردیدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
شهرام حسین نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی