انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

رویشی از جنس نهال در اسلام آباد

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ

به دعوت شورای اسلامی روستای اسلام آباد , جهت روز درختکاری دعوت شدیم تا همراه و همدوش با مردم و معتمدین , درختکاری را این روستا و محل هایی که از قبل تعیین گردیده بود انجام دهیم.

در این مراسم معنوی زیبا که خانه فرهنگ اوز ، بخشدار بخش اوز ,مردم , معتمدین , اعضای شورای اسلام آباد , نیروی انتظامی , دوستداران محیط زیست روستاهای تابعه ,خانه فرهنگ اسلام آباد و انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز و بویژه کودکان دوست داشتنی این روستا حضور داشتند , پس از نشستی کوتاه و صحبت های بخشدار بخش اوز و ... درختکاری آغاز گشت.

کودکان نهال در دست به نظاره کاشت این نهال ها نشستند تا از همین دوران کودکی , فرهنگ حفاظت از محیط زیست را بیاموزند. کار بسیار پسندیده ای که شورای اسلامی اسلام آباد انجام داده بود و قطعا در خور تقدیر است.

پس از درختکاری , به همت مردم , زباله ها نیز در اطراف , جمع آوری شد و یک روز با نشاط محیط زیستی رقم خورد. نهار نیز مهمان شورای اسلامی اسلام آباد بودیم و لوح تقدیری نیز از طرف شورا به انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز اهدا گردید.


** با سپاس فراوان از شورای اسلامی اسلام آباد و اجرایی رییس شورا , به جهت این مراسم زیبا **

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
شهرام حسین نیا

اسلام آباد

اوز

تاگاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی