انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

یک روز زیبا و شاد با کودکان شاد اوز

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

انجمن ما این بار تصمیم گرفت به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و با هدف سلامتی و فرهنگ سازی از پایه اقدام به برپایی همایش پیاده روی نونهالان در سطح شهر نماید.


انجمن علمی،فرهنگی،طبیعت گردی تاگاره که چند سالی است زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت فرهنگ سازی و همایش های علمی و عملی و کمک به طبیعت و سلامتی انسان ها گام بر می دارد..


این بار به مناسبت هفته وحدت این حرکت زیبا را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان شروع کرد تا این امر را نهادینه کند و نونهالان این شهر را با پیاده روی سالم و کتاب و کتابخوانی آشنا نماید...


شعار این بار همایش: کودکان اوز همصدا با ایران می خوانند.


از نیروی انتظامی و یاوران شورا که واقعا برای حفظ امنیت این نونهالان سنگ تمام گذاشتند و همراهی کردند سپاس گذاریم.همچنین از خانواده ها و مدیران و مربیان کودکستان کرانی و سعادت و موسسه خلاقیت که نونهالان را به این همایش به یاد ماندنی آوردند.امید که مسئولین و مردم این شهر از اینگونه برنامه ها حمایت کنند و همراه انجمن هایی باشند که خالصانه در تلاش و کوشش هستند.

با سپاس فراوان انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی