انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب


پس از بذرکاری هایی که با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان برای احیا و افزایش پوشش بادام کوهی و آنغوزه در نقاط مختلف منطقه اوز انجام دادیم این بار با مردم طبیعت دوست و مهربان عمادشهر و شهرک گاوبست هم قدم شدیم تا با یاری رساندن به آنان سهمی در اجرای عملیات بذرکاری در کوه گاوبست داشته باشیم.
این برنامه از ظهر روز پنجشنبه با برنامه ریزی های قبلی  رئیس اداره منابع طبیعی آغاز شد و با پیمودن مسیری طولانی و صعب العبور که ۴ ساعت به طول انجامید به ارتفاع ۲۰۰۰متری کوه صعود کردیم.
  از صبح تا اواخر روز جمعه  بذرکاری صورت گرفت و حدود ۴۶ کیلوگرم بذر بادام کوهی و گیاه آنغوزه در ۲۰۰ هکتار از اراضی کوه های گاوبست کشت شد تا سبب بقا و افزایش این پوشش  های گیاهی در آن منطقه شود.


در این برنامه دو نفر ار اعضای انجمن تاگاره، چهار نفر از اداره منابع طبیعی و بیست نفر از اهالی زحمتکش و مهربان گاوبست حضور داشتند و این برنامه را به اجرا در آوردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی