انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

با شروع به کار هیات مدیره چهارم و تعیین دبیر ، برنامه ریزی طبیعت گردی پاییزه سریعا برقرار گردید و در گام نخست ، هیات مدیره جدید تصمیم گرفت اعضای انجمن به فل بدار و نیخه که براستی یکی از نمادهای زیبای طبیعی در شهر اوز است بروند. ساعت 5:30 اعضا در مسیر فل بدار گام نهادند ، این مسیر که بارها در طی این 5 سالی که از تاسیس انجمن می گذرد توسط دوستان پیموده شده است ، به وضوح نشان میداد که این طبیعت کم کم از حالت بکر و دست نخورده بودن در آمده است. سالهای پیش این مسیر فقط راهی بود برای رسیدن مستقیم به فل بدار و اکنون خانه های متعدد که در مسیر ساخته شده و زمین هایی که منتظر ساخت هستند خودنمایی می کنند و گاهی راه را هم گم میکنی.

به هر روی اعضای انجمن به مسیر خود ادامه دادند و چه عالی که در طول مسیر و رسیدن به مقصد ، گروه های خانوادگی دیگری را هم دیدیم که مسیر را پیمایش نموده و مشغول تناول صبحانه در دل طبیعت پس از پیاده روی مفرح بودند و این نشان از نهادینه شدن فرهنگ طبیعت گردی شده است. انشاالله که همه طبیعت گردان دو موضوع مهم را هم مد نظر قرار دهند تا علاوه بر استفاده از طبیعت ، در حفظ آن هم کوشا باشیم:

1) از ظروف یکبار مصرف کمتر استفاده کنند.

2) زباله ای در مسیر تولید نکنند تا قامت هیچ کسی برای برداشت آن خم نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی