انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب
به همت انجمن علمی، فرهنگی و طبیعت گردی تاگاره و انجمن نمایش اوز و با همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ، روزی شاد و به یادماندنی در روز جهانی کودک در شهر اوز رقم خورد.
کودک و تاگاره
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، در روز 18 مهرماه 97، که به نام کودک، آموزش، سلامت و ایمنی نامگذاری شده است برای آشنایی با اهداف، برنامه ها و انجمن های خانه فرهنگ و در جهت آموزش و ایمنی به کودکان مراسمی با عنوان «کودک، طبیعت و هنر» در سرای زرنگار ترتیب داده شد.
کودک و تاگاره

انجمن نمایش اوز با نمایش گرگم و گله می برم کاری از گروه هنری صحنه اجرایی شاد و زیبا را در بین کودکان داشتند که با همراهی و استقبال خوب کودکان همراه بود.
کودک و تاگاره
ابتدای برنامه پروین لطافت کتاب هایی در مورد محیط زیست، سلامتی و طبیعت معرفی کرد و با همراهی کودکان در حلقه هایی شاد شعر خوانی و قصه گویی داشتند.
کودک و تاگاره
انجمن تاگاره مسیر یابی (ماز) را بین کودکان پخش شد و کودکان به پر کردن مسیر پرداختند. نقاشی صورت و رنگ کردن کفش دوزک روی صورت کودکان از دیگر برنامه های انجمن تاگاره بود که با هنرمندی رقیه ارتشدار، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، با رنگ های گیاهی صورت گرفت.
کودک و تاگاره
در رنگ آمیزی روی صورت فریبا جوکار، سپهر پرمون، مهشید و فاطمه خضری نیز مشارکت داشتند.
با سپاس از همه خانواده های عزیز که کودکان را مهمان یک روز خوب در محیطی فرهنگی کردند از همه دست اندرکاران به خصوص مسئول خانه فرهنگ سید مرتضی هاشمی، دبیران محترم انجمن تاگاره و نمایش مهشید خضری و شهرام حسین نیا و علی خادم پور و به آذین کرامتی سرپرستان گروه صحنه و اعضای گروه، پروین لطافت، سیده عارفه هاشمی، شقایق افسر، سعید شریفی، پروانه پدرام، آنا حسینی، مریم سمیعی، پروین امیدوار که در برنامه مشارکت مستقیم داشتند و زحمت تهیه پذیرایی و آماده کردن برنامه را به عهده داشتند صمیمانه سپاسگزاریم.
کودک و تاگاره
فروغ هاشمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، در پایان از تمام شرکت کنندگان تشکر کرد و روز جهانی کودک را تبریک گفت و بر لزوم آموزش به ویژه در زمینه کتابخوانی تاکید کرد و از کودکان باشگاه های کتابخوانی روستای گلار، پروانه ها، برکه و بادگیران و محیط زیست که در جمع بودند و مشارکت داشتند تشکر کرد.
کودک و تاگاره
کودک و تاگاره
پایان برنامه با پذیرایی سالم و نشانک کتاب به تمام کودکان همراه بود.
از مسئولان بخشداری، نشریه پیام اوز و پسین اوز، هیئت اجرایی پایتخت کتاب، مسئولان کتابخانه عمومی اندیشه، بانو صفیه خضری، بانو کودک و نوجوان و تسهیلگران باشگاه های کتاب اوز و روستای گلار که حضور داشتند نیز صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم روز به روز بیشتر شاهد شادی و آموزش درست برای کودکان و نوجوانان دنیا به ویژه اوز باشیم.
کودک و تاگاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی