انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اینفوگرافیک زیر اطلاعات خلاصه شده ای از بخش اوز را نشان می دهد که برای مراسم روز اوز آماده شده بود. اطلاعات این نقشه توسط اعضای گروه تاگاره با همکاری شورای اسلامی شهر اوز جمع آوری شده است. البته این نقشه جای کار زیاد دارد و بر آنیم در آینده نقشه ای کامل تر را آماده کنیم.

توجه: استفاده از اینفوگرافیک با ذکر منبع و مجوز انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز بلامانع است.

اینفوگرافیک بخش اوز
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۱
محمد خجسته

از امروز بخش جدیدی با عنوان اینفوگرافیک به وبلاگ اضافه می شود. اینفوگرافیک مطالب را به زبان تصویر و متن برای درک بهتر و سریعتر مخاطب بیان می کند. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مفهوم اینفوگرافیک آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۴
محمد خجسته


 توسعه پایدار

     گذشتگان ما عناصر شهری و روستایی را با محیط مرتبط ساخته ومعیشت و کار وزندگی را بر اساس آن قرار می دادند.انقلاب صنعتی با کشف نیروی بخار.....و اختراع ماشین تحولات شگرفی را که قبل از آن در حیات بشری معنا و مفهومی نداشت باعث شد با پیشرفت و توسعه بهداشت و دانش پزشکی باعث افزایش طبیعی رشد جمعیت شد. کاهش جمعیت روستاها و مهاجرت بی رویه به شهرها باعث به سیطره رفتن نا مناسب اراضی شد و کاربریهای ناهماهنگ اراضی بسیاری از باغها و مزارع و جوانب داخل و خارجی شهرها را به تغییر عملکرد وا داشته است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۱
شهرام حسین نیا

      

                                                  بحران

1)     1- بحران آب و ناپایداری آن : افزایش روز افزون جمعیت در کره زمین و تغییرات در الگوی مصرف منجر به فزونی تقاضای مواد غذایی گردیده است . از دیگر سو انسان با استفاده بی رویه از منابع انرژی , استفاده از آلوده کننده های شیمیایی محیط زیست و تخریب جنگلها و مراتع , محیط کلی کره زمین را دستخوش تغییرات منفی نموده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۲
شهرام حسین نیا