انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

امروز 9 بهمن ماه 93 , برای بخش اوز , روزی شاد و پر نشاط بود. فروغ هاشمی , مدیر خانه فرهنگ اوز و عضو هیات مدیره انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز , بعنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اوز منصوب گردید.

مراسم معارفه در آستانه دهه مبارک فجر , در سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد. در این مراسم که مجری آن , شهرام حسین نیا دبیر انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز بود , دکتر مریدی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس, دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان , گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی, آتش فراز بخشدار بخش اوز و شیخ قاضی زاده امام جمعه اوز , به ایراد سخنرانی پرداخته و از کم و کیف چگونگی اعطای نمایندگی فرهنگ و ارشاد به اوز سخن گفتند.

در ادامه مراسم , با قرائت حکم خانم هاشمی توسط شهرام حسین نیا , دکتر مریدی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس , حکم را به ایشان اعطا نموده و برایشان آرزوی موفقیت کردند.

پس از پایان مراسم در بخش اول ,حاضرین به سمت افتتاح مکان موقت نمایندگی ارشاد اوز , در محل ساختمان قدیمی ورزش و جوانان رفته و این مکان را افتتاح و از همکاری سید یوسف حسینی , رییس اداره ورزش و جوانان اوز تقدیر به عمل آمد.

سپس حاضرین به سمت محل کلنگ زنی ساختمان black box تئاتر رفتند که به همت خیر محترم , محمد صدیق پیرزاد و با اختصاص 50 میلیون تومان , ساخته خواهد شد.

حضور چشمگیر مردم در مراسم , حال و هوای دیگری به این معارفه زیبا داده بود. در پایان مراسم نیز , هدیه ای به رسم یادبود از طرف انجمن طبیعت گردی تاگاره خانه فرهنگ اوز به فروغ هاشمی اهدا گردید. انجمن از کلیه عزیزانی که باعث تحقق اعطای نمایندگی فرهنگ و ارشاد به اوز شدند , صمیمانه تقدیر و تشکر مینماید و معتقد است سمت سرپرستی این نمایندگی به شخصی بالیاقت سپرده شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۹
شهرام حسین نیا

نظرات  (۱)

چه نوشابه هایی واسه خودتون باز میکنین.
یه کم اسپند دود کنین میترسم چش بخورین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی