انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

بمناسبت هفته سلامت ,پیاده روی عمومی با همکاری مشترک انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز,کمیسیون بانوان شورای اسلامی ,اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ,اداره ورزش و جوانان ودانشکده بهداشت اوز , در ساعت 18.30 دوشنبه هفتم فروردین 94 برنامه ریزی گردید.

در این همایش که با استقبال خوب مردم و همچنین کوچولوهای موسسه خلاقیت اوز همراه گردید , استادیوم ورزشی شهدای اوز رنگ سلامت به خود گرفت.طی نمودن مسیری مشخص شده در پیست ورزشگاه همراه با حرکات نرمشی و کششی ,هدف برنامه این روز مهم بود تا شاید قدم کوچکی برداشته شود در فرهنگ سازی راهی بسوی سلامت همشهریان عزیز.

پس از پایان پیاده روی و استراحتی کوتاه, توسط دانشجویان دانشکده بهداشت اوز و فعالین کانون هلال احمر , از حاضرین تست فشار خون گرفته شد. پایان همایش با پذیرایی چای و آویشن و کلوچه محلی همراه بود که از طرف انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز و کمیسیون بانوان شورا ترتیب داده شده بود. این همایش در ساعت 19.45 به پایان رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۸
شهرام حسین نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی