انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

همایش پیاده روی و خدمت به زمین و طبیعت

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ

به همت بانک ایران زمین و با همکاری اداره ورزش و جوانان همایش پیاده روی خانوادگی از بانک ایران زمین تا باغ عادل جعفرپور برگزار گردید،رقص زیبای اسب ها و موسیقی محلی (ساز و نقاره ) توسط عادل جعفر پور و همراهانش واجرای مسابقات ورزشی از برنامه های این همایش بود.

در این مراسم پس از صرف صبحانه و صحبت های ماندگاریان، رییس بانک ایران زمین و قیسه فقیهی و سپاس گزاری از همراهانی که بانک ایران زمین را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند،افزود: دراین بانک نیروهای بومی مشغول به فعالیت هستند و بر عکس سایر جاها سعی کرده ایم نیروها از خود شهر باشند واز کسانی که در همایش حضور داشتند و ادارات و انجمن های فعال شهر سپاس گزاری کرد.


 درادامه مراسم معصوم نژاد رییس اتاق اصناف از بانک ایران زمین و سایر ادارات همراه تشکر کرد و افزود: اخلاق در بانک ایران زمین حرف اول را می زند.

 در ادامه همایش، به پیشنهاد ریاست اداره منابع طبیعی لارستان و انجمن طبیعت گردی تاگاره و با حضور اعضا انجمن و همشهریانی که همراه بودند از قنات عنوه به سمت کوههای اطراف آن به کاشت بادام کوهی ،آنغوزه و کُنار مشغول شدند و در دامنه ها و ارتفاعات شروع به کاشت کردند.


رضایی رییس منابع طبیعی؛با این جمله شروع کرد،دیگران کاشتند و ما خوردیم ،ما بکاریم دیگران بخورند،از مردم منطقه دعوت کرد که این خدمت زیبا به طبیعت را فراموش نکنند.
لازم به ذکر است که انجمن طبیعت گردی تاگاره چندین سال متوالی است که با همکاری منابع طبیعی در سراسر دامنه کوهها و دشتهای بخش اوز شروع به این اقدام زیبا نموده است و آماده ارائه بذر به همشهریانی است که برای کاشت از آن استفاده کنند و در حین تفریح و پرداختن به سلامتی،بذرها را هم با خود ببرند و با شعار آشتی دوباره با طبیعت، به طبیعت روح و جانی دوباره بخشند.

نگذاریم طبیعت از بین برود که جهانی از بین خواهد رفت.

در پایان برنامه،بانک ایران زمین هدایایی تقدیم همراهان و انجمن طبیعت گردی تاگاره نمود..
با سپاس از تمام عزیزانی که دغدغه آنها حفظ طبیعت و منابع طبیعی است که خداوند قسمت ما کرده است.


(انجمن علمی،فرهنگی،طبیعت گردی تاگاره)

نظرات  (۱)

۱۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۲ سیدایوب حسینی
سلام..ممنون از زحمات گروه تاگاره وسایر دوستان..بسیارخوشحال شدم،اگر ممکن است بنده رو بیاریید به واتساپ  انجمن تاگاره..ومن رو عضو کنید...تکر ..سیدایوب حسینی از هود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی