انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

 انجمن علمی فرهنگی و طبیعت گردی تاگاره با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز برنامه مشترک و عمومی پیاده روی و کوه پیمایی را در روز سه شنبه 22 فروردین 96 برگزار کرد.


health

این برنامه که با حضور طبیعت دوستان، کوهنوردان و عموم مردم در دشت مهروزی و دره ایزره (صحرای قبل از اسلام آباد) انجام شد، شرکت کنندگان پس از عبور از مسیرهای زیبا و تنگ راهه هایی که آب هم در آنجا جاری بود ضمن بهره گیری از طبیعت زیبا و سرسبز خدادادی و استشمام گل ها و گیاهان خودروی منطقه به قسمت پایانی مسیر رسیدند که از دو قسمت صخره ای با حوضچه ای در قسمت بالایی رسیدند که آب از آن سرازیر می شد و صدای آواز پرندگان و قورباغه های پنهان در دل آب و سنگ ها بر لذت تماشای آن مناظر می افزود.


health5

شرکت کنندگان پس از بازگشت در تپه ای به استراحت پرداختند و تا مشاهده مهتاب به انتظار نشستند. همچنین، دو نفر از حاضران به بیان داستان و تجربیات خود پرداختند که مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان نیز، سیدخالد محمدی، دهیار قلات، که در پیاده روی حضور داشت با خرما و دوغ محلی از شرکت کنندگان پذیرایی کرد.

health2

health3

این برنامه که از ساعت 16 با حرکت از اوز شروع شده بود در ساعت 20:30 پایان یافت و خاطرات خوشی را برای حاضران برجای گذاشت.

گفتنی است 18 فروردین ماه روز جهانی بهداشت نامگذاری شده است که موضوع امسال آن افسردگی با شعار «بیایید صحبت کنیم» می باشد.

health4

health7

health4

health6

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی