انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب
انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز از نخستین انجمن هایی است که به منظور فرهنگ سازی در زمینه های زیست محیطی و شناسایی مناطق طبیعت گردی و حفظ آن شروع به کار کرد و در کارنامه فعالیت پرباری دارد.
تاگاره اوز
در کنار فعالیت هایی که می توانید در وبلاگ انجمن دنبال کنید کارنامه هنری پرباری هم در خصوص برگزاری مسابقه های عکس، نقاشی، کتابخوانی، پیاده روی هایی با کتاب، آشنایی خانواده ها با گونه های کمیاب گیاهی و جانوری و تحقیق در زمینه گیاهان دارویی و غیره مشاهده می کنید.
مجمع عمومی انجمن در تاریخ 10 خرداد 98 در خانه فرهنگ (سرای زرنگار) اوز برگزار شد.
اعضای انجمن در ماه مبارک رمضان علاوه بر صرف شام در کنار یکدیگر به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل جاری انجمن پرداختند.
تاگاره اوز

در این دورهمی که نزدیک به 30 نفر از اعضا حضور داشتند شهرام حسین نیا، عضو هیات موسس، توضیحاتی درباره لزوم شرکت اعضا در جلسه های مجمع عمومی و فعالیت های انجمن داد و از اعضا خواست با هر توانمندی به انجمن برای رسیدن به اهداف یاری دهند.
وی یادآور شد: اعضای جدید نیز باید براساس توانمندی ها به گروه اضاف شوند تا کارآیی و ظرفیت های انجمن افزایش یابد.
تاگاره اوز
محسن مهرآوران نیز با اشاره به محورهای فعالیت انجمن از اعضا درخواست کرد در صورت توانمندی در هر هر بخشی اعلام آمادگی کنند و اعضای جدید را براساس این محورها معرفی نمایند.
برنامه ریزی در خصوص برنامه های طبیعت گردی و کوهپیمایی، بررسی اساسنامه با حضور اعضا، نوشتن آیین نامه داخلی انجمن، معرفی مکان ها و جاذبه های طبیعی منطقه، استان و کشور و تشکیل تورهای گردشگری از دیگر مباحثی بود که در این برنامه مطرح شد.
در پایان از مهشید خضری، دبیر انجمن تاگاره، و اعضای هیئت مدیره به ویژه پروین لطافت که زحمت برنامه ریزی و هماهنگی را به عهده داشتند قدردانی شد.
تاگاره اوز

همچنین، از طرف انجمن به رسم یادبود به همگی کتاب مدیر مدرسه جلال آل احمد هدیه داده شد.
تاگاره اوز
کودکان عضو انجمن نیز کتاب هدیه گرفتند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی