انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

پیاده روی خانوادگی دی ماه 93

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ

پیاده روی خانوادگی به میزبانی انجمن طبیعت گردی تاگاره خانه فرهنگ اوز و همکاری اداره ورزش و جوانان اوز , در روز جمعه  ساعت 6:30 مورخ 5/10/93 ,  صبح در محل چمن ورزشگاه شهدای اوز برگزار شد.

برنامه طبق معمول هر ماه، از ورزشگاه شهدای اوز آغاز و پس از پیمودن محدوده ای از شهر در زمین چمن ورزشگاه به پایان رسید. پس از تجمع همشهریان در زمین چمن و انجام نرمش صبحگاهی، مسابقات متنوعی از جمله طناب کشی آقایان، مسابقه دو برای کودکان، یک مسابقه ابداعی شبیه بولینگ با وسایل بلا استفاده برای بانوان و مسابقات دیگر انجام شد و به نفرات برتر جوایزی داده شد.

مراسم پایانی با توضیحاتی درباره اهداف و سابقه گروه توسط شهرام حسین‌نیا دبیر انجمن ادامه یافت و  از مسئولانی که در این مراسم شرکت کرده بودند با اهدای تصاویری از مناطق دیدنی اوز تجلیل شد.

 این مراسم با صرف صبحانه به اتمام رسید. برای تشویق کودکان به ورزش صبحگاهی به همه کودکان شرکت کننده بسته های آموزشی اهدا شد. 

در پایان از رؤسای محترم دانشگاه آزاد، ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، مدیریت شبکه بهداشت، رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر، نمایندگی اصناف و دیگر عزیزانی که حضور داشتند کمال تشکر داریم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی