انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

انجمن طبیعت گردی تاگاره در ساعت 19:30 روز یکشنبه 94/08/03 با حضور فروغ هاشمی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرتضی هاشمی، رییس خانه فرهنگ اوز تشکیل جلسه داد تا دومین هیات مدیره خود را با رای گیری برای یک سال انتخاب نماید.

هیات مدیره4

در این جلسه که بیست و سه نفر از اعضا حضور داشتند شهرام حسین نیا، رییس هیات مدیره در یک سال گذشته، به تشریح عملکرد، فعالیت­ها و اهداف انجمن پرداخت و بخشی از کارهای انجام شده را برشمرد. همچنین، ضمن تشکر از هیات مدیره و کارگروه به خاطر صرف وقت و هزینه، به طور ویژه از فروغ هاشمی، پروین لطافت و سعید شریفی یاد و قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود هیات مدیره جدید نیز بتواند ادامه دهنده و پیگیر فعالیت­ها و برنامه­ های انجمن باشد.

هیات مدیره

در این جلسه اعضا پیشنهاداتی را برای انجمن، هیات مدیره و تامین هزینه­ ها مطرح کردند که در صورت موافقت هیات مدیره جدید پیگیری خواهد شد.

سپس رای گیری با ده نفر کاندید انجام شد که با شمارش آرا اعضای اصلی و علی البدل به شرح زیر انتخاب گردیدند:

اعضای اصلی:

1. شهرام حسین نیا با 21 رای

2. مهران محمودی با 16 رای

3. محمد خجسته با 16 رای

4. فروغ هاشمی با 15 رای

5. پروین لطافت با 13 رای

و اعضای علی البدل:

6. سعید شریفی

7. محسن مهرآوران

8. پروانه پدرام

هیات مدیره1

هیات مدیره2

جلسه با اهدای لوح به هیات مدیره قبلی عبدالعزیز افسری، مهران محمودی، شهرام حسین نیا، فروغ هاشمی، پروین لطافت و محمد خجسته و اعضای کارگروه سعید شریفی، سیده عارفه هاشمی، مهشید خضری و پروانه پدرام پایان یافت.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
پروانه پدرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی