انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

برگزاری نخستین دوره کارآموزی کوهپیمایی در اوز

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ


نخستین دوره کارآموزی کوهپیمایی از روز چهارشنبه 13/11/95 به مدت سه روز با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی اوز در آموزشکده مهمانسرای تربیت بدنی برگزار شد.

به گفته سعید شریفی، رییس هیات کوهنوردی اوز، این دوره با حضور مدرسان هیات کوهنوردی استان، محمد کریمی و زهرا طاقدیس، و با حضور 12 زن و 12 مرد از اعضای هیات کوهنوردی اوز انجام شد. طی فراخوان اعلام شده و تکمیل ظرفیت، برنامه این دوره از کلاس ها بسته شد و در صورت اعلام آمادگی و پر شدن ظرفیت ها، برگزاری دوره های بعدی در آینده ای نزدیک دور از انتظار نخواهد بود. هیات کوهنوردی در تلاش است ضمن برگزاری دوره های مختلف کوهنوردی صعودهایی را نیز به کوه ها و قلل مختلف استانی و برون استانی داشته باشد.

در این دوره کارآموزان با مباحث نظری و عملی کوهپیمایی آشنا شدند. بخش عملی این دوره در روز پنج شنبه 14 بهمن با بارش باران و جمعه 15 بهمن با وزش باد و برف و سرمای زیر صفر درجه در دره دریچهره و دره بادوماد همراه بود.

در روز پایانی از کارآموزان امتحان عملی و کتبی گرفته شد که در صورت کسب حدنصاب قبولی حکم کارآموزی کوهپیمایی برای آنان صادر خواهد شد.

شایان ذکر است هیات کوهنوردی اوز در تاریخ 12/10/95 نخستین جلسه خود را برگزار و اعضای هیات مدیره را انتخاب کرد.

روابط عمومی هیات کوهنوردی اداره ورزش و جوانان اوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی