انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب


به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه پیاده روی خانوادگی در روز جمعه 28 مهر در اوز برگزار شد. این برنامه به همت انجمن طبیعت گردی تاگاره، انجمن نواندیشان و همکاری اداره ورزش و جوانان اوز، با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت کننده از اداره ورزش و جوانان به سمت 12 برکه انجام گرفت.

حضور مردم و مسئولان در این همایش چشمگیر بود. شرکت کنندگان در مسیر پیاده روی دقایقی را در کنار میدان کتاب توقف کردند و با حمایت از نامزدی اوز در رقابت پایتخت کتاب ایران حرکت خود را ادامه دادند.

Book.Evaz

Evaz.book3

Book.Evaz2

ح

در پایان مسیر پیاده روی، هر دو انجمن تلاش های رییس اداره ورزش و جوانان اوز را ارج نهادند و تندیس و کتابی را به سید یوسف حسینی اهدا کردند.
محمود محبی، جعفر راستگو و فریبا صالحی از اعضای شورای اسلامی شهر، فروغ هاشمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، و شهرام حسین نیا، عضو هیات موسس انجمن تاگاره، در این جمع صحبت و از فعالیت ها و زحمات رییس اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران و ورزش دوستان اوزی سپاسگزاری کردند.

سید یوسف حسینی با قدردانی از همه کسانی که همایش پیاده روی صبحگاهی را ترتیب داده بودند افزود هیئت های ورزشی زیادی در اوز فعالیت می کنند و به زودی هیئت ورزش های همگانی نیز به جمع هیئت های فعال خواهد پیوست.
از ویژگی های خوب این همایش، اهدای کتاب به شرکت کنندگان و به خصوص، کودکان و نوجوانان بود.
از طرف امیر مزرعی (موبایل نوین) به کم سن ترین و مسن ترین شرکت کننده نیز جوایزی اهدا شد.
سپاس از همه همشهریانی که ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح در محل پیاده روی حاضر شدند، سپاس از کتابفروشی های فرید، کریما، غزالی، محمدصدیق پیرزاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که کتاب هایی را برای اهدا به شرکت کنندگان در اختیار برگزار کنندگان قرار دادند.

برنامه با صرف صبحانه محلی پذیرایی و برگشت به سمت شهر پایان یافت.

از انجمن های نواندیشان و تاگاره اوز بابت یک روز شاد و زیبا برای همه همشهریان و نیروی انتظامی که نظم همایش را عهده دار بودند، سپاسگزاری می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی