انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

انتخابات انجمن علمی فرهنگی و طبیعت گردی تاگاره اوز در ساعت 20 روز دوشنبه 96/08/01 با حضور مجمع عمومی در سرای زرنگار برگزار شد.

tagarah3

این رای گیری که با حضور فروغ هاشمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، صورت گرفت پنج نفر که بیشترین آرا را کسب کردند هیات مدیره چهارم انجمن را تشکیل می دهند.

در این جلسه پس از صحبت های مهشید خضری، دبیر انجمن، که به اهداف جلسه پرداخت، احمد قاضی زاده به عملکرد و فعالیت های انجمن در یک سال گذشته از شروع به کار هیات مدیره سوم تاکنون پرداخت. سپس، پروین لطافت، مسئول امور مالی، بیلان کاری و هزینه های انجمن را عنوان کرد.

Tagarah2

شهرام حسین نیا، عضو هیات موسس، از لزوم همکاری بیشتر اعضا و تشکیل کارگروه برای سرعت بخشیدن به کارها و برنامه ها گفت و ابراز امیدواری کرد برنامه های همگانی بیشتری در سال پیش رو با آغاز فعالیت هیات مدیره جدید انجام شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ضمن قدردانی از هیات مدیره سوم و به خصوص دبیر انجمن، به تاثیرگذاری انجمن در سطح شهر و بین گروه ها و انجمن ها اشاره کرد و این که برنامه های خوب انجمن تاگاره و نمود آن در شهر و منطقه باعث شد انجمن هایی خارج از منطقه نیز از این فعالیت ها الگو بگیرند و با انجمن تعامل هم داشته باشند.

tagarah1

ریحانه سعیدی، محسن مهرآوران، و لیلا عزیزیان نیز پیشنهاداتی را برای گسترش و تداوم فعالیت انجمن مطرح کردند.

جلسه با رای گیری ادامه یافت و اعضای هیات مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:

1.     مهشید خضری

2.     پروانه پدرام

3.     سعید شریفی

4.     ریحانه سعیدی

5.     آنا حسینی

در جلسه دیگری به منظور انتخاب دبیر پس از رای گیری، مهشید خضری در سمت خود ابقا شد. 
tagarah4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی