انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب


گلی برازنده : برگزیدگان مسابقه نقاشی با طبیعت مهربان باشیم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مسابقه نقاشی به مناسبت هفته منابع طبیعی، آبخیزداری و درختکاری بین کودکان و دانش آموزان در شهرستان اوز برگزار شد.

نقاشی تاگاره
دبیر هنرهای تجسمی خانه فرهنگ اوز از معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی با طبیعت مهربان باشیم با موضوعات طبیعت و نماد شهرستان اوز (آب انبار، بادگیر و غیره) خبر داد.
نازنین حبیبی اوزی بیان کرد: در ادامه برنامه های مشترک و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، این مسابقه از سوی انجمن طبیعت گردی تاگاره و انجمن هنرهای تجسمی اوز با هدف شناسایی کودکان با محیط زیست و اهمیت به حفظ آن و آشنایی هرچه بیشتر با نمادهای اوز برگزار شد.
دبیر انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز گفت: ما بر این باور هستیم که اگر کودکان دوستدار و خواهان حفاظت از محیط زیست شوند آینده بهتری می توان برای دنیا تصور کرد.
مهشید خضری با بیان اینکه رفتارهای ما الگویی برای کودکان است، افزود: با توجه و اهمیت ما نسبت به طبیعت و محیط زیست به گونه‌ای به طور مستقیم و غیرمستقیم به کودکان حفاظت از محیط زیست و نقش آنان را در این زمینه آموزش داده‌ایم. کودکان می‌توانند اهمیت حفظ محیط زیست و طبیعت را به پدران و مادرانشان یادآور شوند. کودکان و نوجوانان از هم اکنون باید تلاش در راستای حفاظت از محیط زیست را بیاموزند.
حبیبی در ادامه با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان و دانش آموزان بود، اظهار کرد: طی فراخوانی که در پایان اسفندماه به شیوه مجازی انجام شد، تعداد زیادی اثر نقاشی کودکان دریافت کردیم که پس از داوری این آثار، 3 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

نقاشی تاگاره 2
آوا کرامتی 7 ساله، آوا صفدار 9 ساله و محمدطاها آقایاری 13 ساله برگزیدگان این مسابقه هستند.
ضمن تقدیر از برگزیدگان و شرکت کنندگان این مسابقه نقاشی جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی