انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اهدای لوحی از فعالیت های زیست محیطی انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز تجلیل کرد.

تجلیل مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

حمید ظهرابی ضمن تقدیر از عملکرد انجمن در راستای اجرای برنامه های زیست محیطی، هرگونه کوشش و همکاری را با اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس برای حفاظت از تنوع زیستی ارزشمند کشور را موجب سربلندی ایران عنوان کرد.

تجلیل مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

در این مراسم که به خاطر شرایط کرونایی شهرستان با حضور افراد کمی در سالن فرمانداری برگزار شد، فرماندار شهرستان اوز پس از خوش آمد به مهمانان گفت: این افتخار را داریم که سازمان های مردم نهاد منطقه در کنار مسئولان محیط زیستی تلاش های بسیاری را به صورت روزمره انجام داده اند، از ایجاد آبشخور در کوه ها گرفته تا کمک به حیوانات و گونه های منحصر به فردی که وجود دارند.

مهندس علی اصغر علی پور ابراز امیدواری کرد: با استقرار اداره محیط زیست در سطح شهرستان با تکیه بر موضوعات مختلف بتوان اهداف محیط زیستی را دنبال کرد.

مسئول مدیریت بحران و مخاطرات زیست محیطی اداره کل محیط زیست فارس ضمن تشکر از فرماندار و مسئولان عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد و سمن ها یار و غم خوار مسئولان بوده و هستند. امسال به دلیل خشکسالی بیشترین آتش سوزی را در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی داشتیم و بیشترین همکاری را مردم و سازمان های مردم نهاد با ما داشتند و این مشارکت باعث شد میانگین اطفای حریق به کمتر از سه ساعت برسد.

تجلیل مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

 کامران اسلاملو در ادامه افزود: درخواست مردم و مسئولان شهرستان را در خصوص استقرار اداره محیط زیست با دکتر ظهرابی مطرح خواهم کرد.

وی در پایان از مسئولان، خیرین، مردم شهرستان، انجمن ها و سمن ها به ویژه انجمن طبیعت گردی تاگاره و بهداشت محیط زیست اوز که در آتش سوزی های اخیر همراه و یاور اداره محیط زیست بودند تشکر و لوح تقدیر مدیر کل محیط زیست استان را تقدیم این دو انجمن کرد.

جعفر راستگو، رییس شورای شهرستان، از حمایت مسئولان محیط زیست در خصوص تجلیل از سازمان های مردم نهاد تشکر کرد و خواستار پیگیری جهت استقرار سریع تر اداره محیط زیست در شهرستان شد

تجلیل مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز.

فریدون نامی، مدیر گروه بهداشت و محیط زیست، خدمات زیست محیطی را در میان مردم منطقه شناخته شده دانست و گفت: سمن های اوز با فعالیت ده ساله خود در حال حرکت به سوی تشکیلاتی شدن و سازماندهی بیشتر هستند.

فروغ هاشمی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر مجموعه هایش به عنوان ستاد اطلاع رسانی و آموزش همیشه همراه مردم و سمن ها بوده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: رسانه ها نیز به عنوان صدای مردم انعکاس به موقع اخبار را انجام داده اند و رسالت خود را دنبال می کنند.

وی افزود: سمن ها و گروهای مردم نهاد در شهرستان اوز سال هاست فرهنگ سازی در زمینه زیست محیطی و منابع طبیعی را به شیوه های مختلف به عهده دارند.

مهندس وطن دوست، رییس جهاد کشاورزی اوز، نیز از اقدامات محیط زیست استان در شهرستان و نقاط مختلف تشکر کرد و اعلام آمادگی برای همکاری با این مجموعه را اعلام کرد.

در پایان این مراسم که مهندس محمدپور رییس منابع طبیعی شهرستان نیز حضور داشت لوح تقدیر انجمن ها اهدا شد.

گزارش و تصویر از: ناصر رفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی