انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

رضا کیانیان بازیگر سرشناس سینما و تئاتر ایران که به دعوت اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی لارستان جهت برگزاری کارگاه تئاتر و نمایش در لارستان حضور دارند، روز شنبه مورخ 20 دی ماه 93 به درخواست خانه فرهنگ و موزه مردم شناسی اوز جهت بازدید از موزه  و همچنین مجموعه آب انبارهای روبروی دانشگاه پیام نور به اوز آمدند.

در بازدید از آب انبارهای فاریاب (پارو)، توضیحاتی درباره نحوه ساخت و معماری آب انبارها، جمع شدن آب و استفاده مردم از این آبها توسط انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز و مهندس سعید کراماتی داده شد.اشتیاق و عکس های یادگاری استاد کیانیان از آب انبارها و هوای مطبوع و ابری اوز که با باران صبحگاهی همراه شد، حال و هوای دیگری به بازدید داده بود. 

پس از تماشای طبیعت ابری اوز، در موزه مردم شناسی از ایشان با غذاهای سنتی اوز پذیرایی شد و بعد از بازدید از بخش های مختلف موزه، اوز را ترک کردند. در این بازدید رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان و همراهان نیز حضور داشتند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی