انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

بهار دوباره زمزمه های عاشقانه اش را در گوش طبیعت منطقه اوز زمزمه کرده است تا مانند سال های گذشته میزبان همشهریان و مهمانان داخلی و خارجی بسیاری باشیم که برای دیدن مناظر زیبا و دورهمی های خانوادگی و دوستانه لحظه شماری می کردند.

بیدشهر3

انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز ضمن عرض تبریک سال جدید و بهار طبیعت به همه هموطنان و عزیزانی که از گوشه و کنار دنیا به منطقه اوز سفر کرده اند پیشنهاد می کند طی دید و بازدیدهای خود حتما از طبیعت بکر و زیبای اوز و روستاهای اطراف نیز دیدن کنند و بهار زیبای ١٣٩٨ را در خاطره های خود ثبت کنند.

بیدشهر7

بیدشهر

انجمن طبیعت گردی به همراه مهمانان نوروزی در اولین طبیعت گردی و کوهپیمایی خود آبشار فصلی بیدشهر را انتخاب کرد.

این آبشار که به آبشار دروا نیز معروف است بعد از سدی واقع در دل کوهستان این روستا با منظره ای زیبا و دل انگیز قرار دارد. با توجه به مسیر خاص آن توصیه می کنیم از راهنماهای محلی برای دیدن این آبشار کمک بگیرید چرا که بخشی از مسیر در صورت بی احتیاطی ممکن است حوادث پیش بینی نشده ای را رقم نزند (برای اطلاعات بیشتر به پست های قبلی وبلاگ تاگاره مراجعه کنید).

بیدشهر

بیدشهربیدشهر4

هر گوشه از این دیار جاذبه های طبیعی خاص خود را دارد که چه در زمان بارندگی کم و چه زیاد در هر صورت علاقه مندان و بازدیدکنندگان مشتاق را به سوی خود می کشاند. اما فراموش نکنیم بهره مندی از این زیبایی ها حق همه است پس «در طبیعت چیزی به جز رد پا باقی نگذاریم و چیزی جز عکس برنداریم».


 

 

 

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ زیبایی دارید از وبلاگ کوچیک ما هم بازدید کنید:
http://catandroid.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی