انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز

آخرین مطالب

پروانه پدرام: همزمان با اطلاعیه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و انجمن های طبیعت گردی استان فارس و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه مهتاب نوردی به همت انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز در منطقه مربط (مربوطی) روستای کهنه برگزار شد.

مهتاب-نوردی

در آغاز برنامه پروین لطافت از اعضای انجمن ضمن خوش آمدگویی از افراد حاضر خواست ضمن قرارگرفتن در یک خط از پراکندگی و دور شدن از یکدیگر خودداری کنند تا با حفظ ایمنی و سلامت شرکت کنندگان شبی به یادماندنی و با خاطراتی زیبا در یادها ثبت شود.

مهتاب-نوردی

مهتاب-نوردی

در این برنامه که 40 نفر از اعضای انجمن، انجمن عکاسی خانه فرهنگ، کوهنوردان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان پس از پیمایش مسیر و عبور از باغ های منطقه ای در مربط کنار سدی که دور تا دور آن با کوه های سر به فلک کشیده محصور شده بود به انتظار مهتاب لحظاتی خوش را با عکاسی و اجراهای هنرمندانه سپری کردند.

مهتاب-نوردی

مهتاب-نوردی

زیبایی روشنایی ماه در پس کوه ها و سایه انداختن بر کوه های مجاور و نقش ستارگان بر پهنای آسمان جلوه گر زیبایی شبانه طبیعت بود و با بالا آمدن ماه و تصویربرداری از آن افراد شرکت کننده مسیر بازگشت را طی کردند.

مهتاب-نوردی

مهتاب-نوردی

در بخش دیگری از مسیر، اعضا یک بار دیگر گرد هم جمع شدند و با معرفی خود از هنرها و تخصص خود گفتند و ضمن قدردانی از برگزاری چنین برنامه ای از حضور خود در این جمع ابراز خرسندی کردند.

مهتاب-نوردی

مهتاب-نوردی

با تشکر از ناصر رفیعی که راهنمایی مسیر و هماهنگی محل و رفت و آمد را برعهده داشت، همچنین، فروغ هاشمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، مهشید خضری، دبیر انجمن، اعضای فعال انجمن: پروین لطافت، سیده عارفه هاشمی، مهران محمودی، سعید شریفی، آنا حسینی، فاطمه قاضی زاده، مانیا شریفی و هنرمندان عضو خانه فرهنگ میرهاشم ریاحی و عبدالرزاق افسری که نقش زیادی در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه داشتند.

مهتاب-نوردی

مهتاب-نوردی

مهتاب نوردی قرار است هرماه در منطقه ای از بخش اوز با پیمایش مسیر و رصد ستارگان برگزار شود.

این برنامه که از ساعت 21 روز چهارشنبه 1 خرداد 98 آغاز شده بود تا پاسی از شب ادامه یافت.

مهتاب-نوردی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی